1. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Konsumenta z tytułu rękojmi jeżeli sprzedany Towar ma wadę fizyczną lub prawną, na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym.
2. Jeżeli Towar ma wadę, o której mowa w ust. 1, Klient może złożyć reklamację na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym.
3. Klientowi niebędącemu Konsumentem nie przysługują uprawnienia, o których mowa
w ust. 1-2 powyżej (wyłączenie rękojmi).
4. Reklamacje mogą być składane na adres: Roana Kobylany 225 A 26-640 Skaryszew lub za pośrednictwem poczty e-mail na adres sklep@roana.pl lub w każdej innej prawnie dopuszczalnej formie.
1. Sprzedawca informuje, że stosownie do treści art. 38 pkt 3 Ustawy Konsumentowi
nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy uregulowane w Ustawie w przypadku Towaru nieprefabrykowanego, wyprodukowanego według specyfikacji Klienta lub służącego zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.